به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)، حیدر دشتی پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام گفت: عملیات احداث پل مسیر روستای ریزوند با تلاش عوامل راهداری به اتمام رسید و بهسازی بخشهای آسیبدیده محور بانخشک بر اثر رانشهای اخیر آغاز شد.
وی اظهار کرد: با بهرهبرداری از پل دهانه ۱۰ متری مسیر روستای ریزوند، مشکل تردد اهالی این منطقه که پیش از این ناچار به عبور از بستر رودخانه بودند، به طور کامل برطرف شد.
دشتی پور افزود: احداث این پل یکی از مطالبات اهالی منطقه در سنوات گذشته بود که با پیگیریهای انجام شده، هماکنون زیر بار ترافیک رفته و تردد در آن بدون مشکل در جریان است.
دشتیپور همچنین به آسیبهای ناشی از بارشهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در پی رانش زمین در بخشهایی از محور روستایی بانخشک، عملیات بهسازی و مرمت این مسیر توسط تیمهای راهداری آغاز شده و در حال اجراست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام در خصوص جاده خاکی مسیر بانخشک به سمت سرچملو نیز خاطرنشان کرد: این مسیر ۸ کیلومتری در دستور کار برای اقدام قرار دارد.